مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 15:322022-09-26سياسي

گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط مسئولان قضایی شهرستان دنا/قدردانی از خدمات سپاه


هفته دفاع مقدس توسط مسئولان قضایی شهرستان دنا با حضور در سپاه این شهرستان گرامی داشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، رییس دادگستری دنا به همراه دادستان دنا و جمعی از قضات دادگستری شهرستان دنا به مناسبت هفته دفاع مقدس با فرمانده سپاه ناحیه دنا دیدار و گفت وگو کردند.

محمودی رییس دادگستری دنا ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه دنا گفت: شجاعت فرماندهان در دوران دفاع مقدس، شجاعت فرماندهان در دوران هشت سال دفاع مقدس، مثال زدنی بود، آنان با از خودگذشتگی جان و مال خود را فدا کردند و به جبهه های حق علیه باطل رفتند تا ما در آرامش باشیم.

غریب پور دادستان دنا ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: مقدس ترین جهاد، جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد، در جنگ تحمیلی، رژیم بعث عراق جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و با نادیده گرفتن استقلال سرزمین ما به ایران اسلامی تجاوز کرد از این رو مردم غیرتمند ایران، در دفاعی مقدس از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی  ملی خود بود دفاع کردند.

غریب پور اظهار داشت: از جلوه های معنویت در دفاع مقدس حالت تضرع استغاثه و راز و نیاز عارفانه رزمندگان اسلام بوده است، دفاع مقدس فرصت نمایش خالصانه ترین و زیباترین مناجات ها و دعا ها را پدید آورد، در کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط مسئولان قضایی شهرستان دنا/قدردانی از خدمات سپاه

گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط مسئولان قضایی شهرستان دنا/قدردانی از خدمات سپاه