مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 16:482022-09-26سياسي

طحان نظیف: تنها راه حل مسائل کشور احترام به قانون است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان نظیف روز دوشنبه در گفتگویی با اشاره به فرارسیدن ایام دهه آخر ماه صفر و تسلیت رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص)، - سخنگوی شورای نگهبان، راه حل مسائل کشور را احترام به قانون دانست و گفت: طی کردن مسیر های قانونی بهترین راه است و هر راهی غیر از این، مانع تحقق عدالت خواهد بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان نظیف روز دوشنبه در گفتگویی با اشاره به فرارسیدن ایام دهه آخر ماه صفر و تسلیت رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص)، حضرت امام حسن (ع) و حضرت امام رضا (ع)، گفت: این مصیبت های جانکاه را تسلیت عرض می کنم و از خداوند می خواهم ما را از پیروان واقعی آن حضرات قرار دهد.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: برای اینکه به عظمت کاری که پیامبر (ص) انجام دادند، پی ببریم باید مختصات و ویژگی جامعه آن زمان را درست بشناسیم.

جامعه ای که حضرت ختمی مرتبت برای هدایت آن برانگیخته شدند، منحصر به بیسوادی و نبود دانش نبود، بلکه گمراهی بود که از غلبه رذائل بر فضائل حاصل شده بود.

طحان نظیف اضافه کرد: راه مبارزه با جاهلیت مدرن که امروز استکبار جهانی سلسله دار آن است، تاسی به آموزه های الهی پیامبر اسلام (ص) است و پیروان واقعی پیامبران الهی کسانی هستند که در طول تاریخ برای استقرار ارزش های الهی تلاش کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طحان نظیف: تنها راه حل مسائل کشور احترام به قانون است

طحان نظیف: تنها راه حل مسائل کشور احترام به قانون است