مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 09:072022-09-29اقتصادي

نیاز خرید 13 دستگاه اتوبوس جدید برای شهر ایلام


سازمان حمل و نقل شهرداری استان ایلام گفت: 160 میلیارد ریال اعتبار برای خرید 13 دستگاه اتوبوس جدید مورد نیاز است و زمینه خرید این تعداد دستگاه اتوبوس درون شهری جدید برای شهر ایلام اخذ شده است.

- عباسی رییس سازمان حمل و نقل شهرداری استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از راه اندازی و فعالیت خودروهای ون خبر داد و گفت: این موضوع در اولین نشست شورای ترافیک ایلام مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با بیان این که شهر ایلام دارای 13 اتوبوس نیازمند تعمیر و بازسازی است افزود: زمینه خرید 13 دستگاه اتوبوس درون شهری جدید برای شهر ایلام اخذ شده است.

  رییس سازمان حمل و نقل شهرداری استان ایلام بیان کرد: هر چند عمر مفید ناوگان شهری 15 سال است اما بیشتر اتوبوس های فعال ایلام با وجود فرسودگی همچنان در حال فعالیت هستند و سال گذشته 30 دستگاه از این ناوگان برای ادامه فعالیت تعمیر اساسی شدند.

  عباسی با اشاره به این که 160 میلیارد ریال اعتبار برای خرید 13 دستگاه اتوبوس جدید مورد نیاز است بیان کرد: شهرداری ایلام توان تامین همه این مبلغ را ندارد که در حال رایزنی با استانداری برای تامین این اعتبار هستیم.

  وی ادامه داد: این 13 دستگاه اتوبوس جدید در صورت تامین اعتبار و کمک از سوی استانداری بلافاصله خریداری و وارد چرخه فعالیت در شهر ایلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز خرید 13 دستگاه اتوبوس جدید برای شهر ایلام

نیاز خرید 13 دستگاه اتوبوس جدید برای شهر ایلام