مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 18:072022-09-29سياسي

پایان دعوت از فعالان سیاسی در مناظره های صدا و سیما؟


دیگر خبری از مناظره سیاسیون در صداوسیما نیست و مباحث حول محور مباحث نظری و علوم انسانی در جریان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از آرمان ملی، پخش مناظره میان مسعود پزشکیان با جلیل محبی و صادق کوشکی یا مناظره کرباسچی و عبدالله گنجی و در نهایت مناظره شهاب طباطبایی با خضریان از صداوسیما این نوید را می داد که مدیران این رسانه در نهایت به این نتیجه رسیده اند که راهکار جذب مخاطب شنیده شدن صدای همه اقشار و گروه ها از رسانه ملی است.

از سوی دیگر دعوت از چهره های اصلاح طلب برای حضور در صداوسیما راهی برای آرامش بخشی به جامعه بود اما این روند خیلی زود پایان یافت و اصلاح طلبی به صداوسیما دعوت نشد.

برخی از اقدام صداوسیما در پخش3 مناظره سیاسی را به نوعی راهکاری برای جذب مخاظب می دانند و به روایتی استفاده ابزاری از اصلاح طلبان کردند.

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل سابق حزب کارگزاران در باره مناظره های اخیر در صدا و سیما که از اصلاح طلبان هم دعوت شد گفت: از صداوسیما با من تماس گرفتند و با اصرار به من گفتند که بیایید و صحبت کنید و حتی القابی را عنوان کردند که من لایقش نبودم و گفتند ما می خواهیم شما بیایید من پذیرفتم و پرسیدم برنامه چیست؟! گفتند گنجی و یک مهمان تلفنی هم داریم به نام عباس عبدی اما رفتم و دیدیم در میان برنامه به جای عبدی آقای دیگری تشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان دعوت از فعالان سیاسی در مناظره های صدا و سیما؟

پایان دعوت از فعالان سیاسی در مناظره های صدا و سیما؟