مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 07:422022-10-01ورزشي

سرمربی نفت مسجد سلیمان: خوشحالم لباس جادویی می پوشم/ در بسیاری از آمارها بهتر هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قائمشهر، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی در جمع خبرنگاران مازندرانی با بیان اینکه نمی توانم خوشحالی خودم را از حضور در قائمشهر کتمان کنم، اظهار داشت: این شهر مهد فوتبال شمال ایران است و خاطرات خوبی را در این شهر دارم و امیدوارم سوای نتیجه و هر اتفاقی که می افتد، برای من دو سر برد خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم هر تیمی بهتر بازی کند، برنده زمین باشد، گفت: بسیاری از تیم ها خوشحال هستند که در وطنی قائمشهر بدون حضور تماشاگر بازی می کنند اما متاسفانه غیبت هواداران، من را ناراحت می کند و کاش آن ها بودند و این جو بود که تماشاگران مردانه پای تیم خود می ایستادند و بعد از هر بازی و با هر نتیجه ای نساجی را تشویق می کردند.

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان  در خصوص حضور در نساجی در لیگ قهرمانان آسیا هم افزود: برای نساجی که در فصل آینده یکی از سهمیه های ایران در آسیا است آرزوی موفقیت می کنم.

سرمربی سابق نساجی با اشاره به اینکه همانطور که به نساجی آمدم و تیم را از اول ساختم و در نفت مسجدسلیمان هم چنین اتفاقی افتاده است، بیان کرد: بعد از این که در هفت هفته پایانی فصل پیش آمدیم و بقای تیم را حفظ کردیم، توانستیم در این فصل تیم قابل احترامی بسازیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی نفت مسجد سلیمان: خوشحالم لباس جادویی می پوشم/ در بسیاری از آمارها بهتر هستیم

سرمربی نفت مسجد سلیمان: خوشحالم لباس جادویی می پوشم/ در بسیاری از آمارها بهتر هستیم