مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 08:372022-10-01اقتصادي

چرا مصرف بنزین اوج گرفت؟


مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت پخش فرآورده های نفتی گفت: در شش ماه نخست 1401 روزانه به طور متوسط 102/7 میلیون لیتر بنزین مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال با 24 درصد افزایش همراه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، مرتضی عابدینی، علت اصلی رشد مصرف فراورده بنزین و نفت گاز در شش ماه امسال را افزایش سفرها با توجه به فروکش کردن شیوع بیماری کرونا اعلام کرد و گفت: در سه ماه تابستان هم مصرف بنزین 21 درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

وی افزود: در سه ماه تابستان امسال روزانه به طور متوسط 105 میلیون لیتر بنزین و 106 میلیون لیتر نفت گاز مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال به ترتیب با 21 درصد و 6/6 درصد با افزایش همراه بوده است.

مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت پخش فرآورده های نفتی بیشترین افزایش مصرف بنزین و نفت گاز را به روزهای پایانی شهریور 1401 ارتباط داد و گفت: در روزهای پایانی شهریور 1401 روزانه به طور متوسط 120 میلیون لیتر بنزین مصرف شده است.

عابدینی با اشاره به اینکه امسال مصرف سی ان جی هم رشد 5/23 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است، ادامه داد: مصرف روزانه سی ان جی به طور متوسط روزانه 148 هزار متر مکعب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مصرف بنزین اوج گرفت؟

چرا مصرف بنزین اوج گرفت؟