مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 14:172022-10-01فرهنگي

میرعلایی: هنرمندان هوشیارانه خود را از صف معاندان جدا کنند


سیداحمد میرعلایی تهیه کننده سینما و تلویزیون گفت: به عنوان کوچک ترین، تقاضا دارم هنرمندان و عزیزانی که به جهت پیروی از احساسات در این جریانات اشتباهاتی مرتکب شدند هرچه زودتر، - سید احمد میرعلایی تهیه کننده جنایتی مرتکب شده و تعداد زیادی از دختران مظلوم را به شهادت رساندند حامی این اتفاقاً شدند؟ میرعلایی ادامه داد: انسانی که فرهنگی است و علاقه مند به فرهنگ و پیشرفت کشور است این اتفاقات را دامن نمی زند، هویت سینمای ملی، هنر و حتی ورزش ملی مابعد از انقلاب رخ داده و دشمن با هدف این هویت حمله کرده است، واکنش برخی هنرمندان متاسفانه  دشمن را به این هدفش نزدیک میکند.

وی ادامه داد: تعجب می کنم از برخی هنرمندان که نگاه جامع ندارند، صحبت می کنند از خشونت و میگویند مردم را نزنید، سؤال من این است که جلوی فردی که خشونت به خرج می دهد، بانک آتش میزند و بعضاً مسلح است چطور باید ایستاد، مگر می شود جلوی این خشونت را با خواهش و مهربانی گرفت؟ هرچند که نیروی پلیس ابتدا همین اقدامات را انجام داده است.

مردم را با آشوب گران یکی نکنید این افراد از معاندین انقلاب هستند.

میرعلایی در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندانی که برخی از آن ها از توابین بودند و خود طعم رأفت اسلامی انقلاب را در مواقعی علی رغم رفتار ناشایست و غیر هنرمندانه، چشیده اند، امروز مدعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرعلایی: هنرمندان هوشیارانه خود را از صف معاندان جدا کنند

میرعلایی: هنرمندان هوشیارانه خود را از صف معاندان جدا کنند