مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 17:072022-10-01فرهنگي

داریوش خُنجی و ایناریتو در رقابت اسکار خارجی


فیلم اسپانیایی زبان «باردو» که شخصی ترین فیلم «ایناریتو» محسوب می شود، نخستین ساخته این کارگردان مکزیکی پس از فیلم «بازگشته» در سال 2015 محسوب می شود.

- فیلم اسپانیایی زبان باردو که شخصی ترین فیلم ایناریتو محسوب می شود، نخستین ساخته این کارگردان مکزیکی پس از فیلم بازگشته در سال 2015 محسوب می شود.

جدیدترین ساخته الخاندرو گونزالز ایناریو به عنوان نماینده سینمای مکزیک در شاخه بهترین فیلم بین المللی اسکار 2023 انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، باردو یا وقایع نگاری اشتباه مُشتی حقیقت که امسال در جشنواره فیلم ونیز رونمایی شد، از 27 اکتبر در مکزیک و از 4 نوامبر در آمریکا اکران عمومی می شود و از 16 دسامبر نیز در سامانه نمایش نتفلیکس عرضه خواهد شد.

فیلم اسپانیایی زبان باردو که شخصی ترین فیلم ایناریتو محسوب می شود، نخستین ساخته این کارگردان مکزیکی پس از فیلم بازگشته در سال 2015 محسوب می شود و همچنین اولین فیلم کاملا مکزیکی زبان وی، پس از فیلم عشق سگی در سال 2000 محسوب می شود.

باردو یک کمدی نوستالژیک درباره یک روزنامه نگار و مستندساز مشهور مکزیکی که برای مواجهه با گذشته خودش و واقعیت کنونی کشورش به مکزیک بازمی گردد.

فیلمبرداری این فیلم پاییز سال گذشته به پایان رسید و مدیریت فیلمبرداری آن را داریوش خنجی بر عهده داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داریوش خُنجی و ایناریتو در رقابت اسکار خارجی

داریوش خُنجی و ایناریتو در رقابت اسکار خارجی