مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-02بين الملل

پراجکت سندیکیت: بحران انرژی و بدهی های سنگین اروپا را به لبه پرتگاه برده است


کشورهای اروپایی در اثر پیامدهای جنگ اوکراین در بحران بزرگ بدهی دولتی گرفتار شده اند و این بحران می تواند گسترده تر هم بشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، کشورهای اروپایی در اثر پیامدهای جنگ اوکراین در بحران بزرگ بدهی دولتی گرفتار شده اند و این بحران می تواند گسترده تر هم بشود.

  نشریه پراجکت سندیکیت وابسته به اندیشکده آمریکایی کویینسی در این زمینه گزارش قابل تاملی را منتشر کرد که در آن آمده است: ارزیابی های تیره و تار از چشم انداز اقتصاد اروپا وجود دارد.

آیا کمبود گاز در آینده، عمیق تر شدن بحران هزینه های زندگی، و رکود احتمالی رشد، منطقه یورو را به لبه پرتگاه خواهد برد؟ ویلیام بیتر (عضو سابق کمیته سیاست پولی و ایتالیا، می تواند چشم انداز را بدتر کند.

  فهرست کشورهای شکننده از نظر مالی ایتالیا (که سه ماهه اول سال جاری را با بدهی ناخالص دولت به 152/6 درصد از تولید ناخالص داخلی به پایان رساند)، یونان (189/3 درصد از تولید ناخالص داخلی، اما میانگین مدت طولانی تر)، پرتغال (127 درصد)، اسپانیا (117/7 درصد)،  فرانسه  (114/4 درصد)، بلژیک (107/9 درصد) و قبرس (104/9 درصد) را شامل می شود.

منبع: روزنامه کیهان پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پراجکت سندیکیت: بحران انرژی و بدهی های سنگین اروپا را به لبه پرتگاه برده است

پراجکت سندیکیت: بحران انرژی و بدهی های سنگین اروپا را به لبه پرتگاه برده است