مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 11:222022-10-02اقتصادي

تمرکز ویژه آبی پوشان جاده مخصوص بر روند شکایات مشتریان


قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که روند فعلی کاهش شکایات مشتریان، بیانگر حرکت صحیح در مسیر جلب رضایتمندی مشتریان است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- کیانوش پورمجیب در حاشیه بازدید از مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو با اشاره به این که حذف خودروهای ناقص از فرآیند تولید، اقدامی بسیار مهم در احیای کیفیت محصولات بوده گفت: برنامه ریزی و سیاست گذاری فعلی در گروه صنعتی ایران خودرو بسیاری از مفاهیم نادرست را از تولید حذف کرده و سبب شده تا خودرو کامل و قابل عرضه به بازار به جای خودرو ناقص و کالای در جریان ساخت به عنوان عملکرد تولید ایران خودرو درنظر گرفته شود.

وی با اشاره به تجهیزات، زیرساخت و منابع انسانی متخصص و با تجربه در مجموعه ارتباط با مشتریان ایران خودرو گفت: ظرفیت های موجود به صورت کامل در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان به کار گرفته می شود.

پورمجیب با بیان این که مدیریت ارتباط با مشتریان توانسته در ماه های اخیر با به کارگیری مطلوب تر ظرفیت های موجود، در راستای استراتژی های کلان گروه حرکت کند، گفت: این مجموعه به عنوان آخرین و اصلی ترین نقطه کانونی ایران خودرو براساس نحوه عملکرد و پاسخ گویی، نقش مهم و راهبردی در جلب رضایت مشتریان و ارتقای تصویر ذهنی مشتریان در حوزه های مختلف فروش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز ویژه آبی پوشان جاده مخصوص بر روند شکایات مشتریان

تمرکز ویژه آبی پوشان جاده مخصوص بر روند شکایات مشتریان