مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 14:072022-10-03ورزشي

اولین پیروزی افق قم در سری A والیبال ایران


تیم والیبال افق برتر شهر کریمان قم نخستین پیروزی خود در رقابت های سری A لیگ دسته اول والیبال ایران را برابر رقیب کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم والیبال افق برتر شهر کریمان قم در سومین مسابقه خود از فصل جاری رقابت های لیگ دسته اول مردان باشگاه های کشور برابر تیم مهر و ماه اسپادانا اصفهان به میدان رفت و در پایان یک دیدار نزدیک و نفس گیر 3 بر 2 صاحب برتری شد.

شاگردان داوود نوری در این دیدار به میزبانی سالن شهدای دروازه ری قم دست اول را 25 بر 22 به حریف واگذار کردند اما در دست دوم 25 بر 20 صاحب برتری شدند، با این حال حریف اصفهانی دست بردار نبود و دست سوم با نتیجه 25 بر 23 به نفع اصفهانی ها تمام شد.

والیبالیست های افق برتر شهر کریمان قم در رقابت نزدیک و پر اضطراب دست چهارم با نتیجه 28 بر 26 نتیجه را به نفع خود رقم زدند تا بازی به دست پنجم کشیده شود و برتری 18 بر 16 نماینده قم، زمینه ساز پیروزی ارزشمند 3 بر 2 آنها و ثبت نخستین پیروزی فصل در کارنامه شاگردان داوود نوری شود.

این نخستین برد تیم افق برتر شهر کریمان قم در فصل 1401 لیگ دسته اول باشگاه های کشور بود، تیمی که دو باخت مقابل والیبال میبد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان متحمل شده و دیدار هفته دوم این تیم با مس شهر بابک نیز در روز هجدهم مهر ماه به میزبانی قمی ها برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پیروزی افق قم در سری A والیبال ایران

اولین پیروزی افق قم در سری A والیبال ایران