مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 11:422022-10-04سياسي

همراهی نکردن مردم با اغتشاش گران به سبب نقش موثر علما و متنفذین بود


همراهی نکردن مردم با اغتشاش گران که به سبب نقش موثر علما و متنفذین بود که مردم تحت تاثیر القائات و شایعه سازی ها قرار نگرفتند سیار قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حسین مدرس خیابانی صبح امروز در همایش سران طوایف، علما و معتمدان شیعه و سنی که با حضور فرماندهان سپاه، انتظامی و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی  در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: همراهی نکردن مردم با اغتشاش گران که به سبب نقش موثر علما و متنفذین بود که مردم تحت تاثیر القائات و شایعه سازی ها قرار نگرفتند سیار قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: فقط دشمنان ما از این حادثه شاد شدند اما مردم همه در غم هم شریک هستیم شیعه و سنی در کنار هم امروز جمع شده ایم که همدردی کنیم و بیش از پیش برای اتحاد هم و آبادانی استانمان متحد شویم.

استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: به برکت هوشیاری مردم، وحدت شیعه و سنی و بزرگان استان ما در چند سال اخیر هیچ مورد امنیتی اینچنینی نداشته است و دشمن این امنیت و آرامش استان را نمیخواهد، این تصویر و خدشه ای که وارد شد به ضرر مردم است و فقط مردم اسیب پذیر این حادثه بودند وگرنه دشمنان آنور آب نشسته و نگران ما نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی نکردن مردم با اغتشاش گران به سبب نقش موثر علما و متنفذین بود

همراهی نکردن مردم با اغتشاش گران به سبب نقش موثر علما و متنفذین بود