مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-04فرهنگي

تقویت جریان فرهنگی رسالت مهم مدیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه باشد


مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد تقویت جریان فرهنگی و ایجاد شور و نشاط بین اهالی فرهنگ و هنر را دو رسالت مهم رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، امین درخشان در آیین تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهدشت در باب اهمیت مسئله فرهنگ گفت: امروز همه معادلات جهانی بر مدار فرهنگ می چرخد و محال است اقتصاد و سیاست بدون فرهنگ به رشد و ترقی برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: هویت، عزت و استقلال هر مملکتی به بُعد فرهنگی آن جامعه برمی گردد.

وی افزود: شهرستان کهگیلویه به لحاظ فرهنگ و هنر در استان سرآمد و هنرمندان بزرگی در این منطقه مشغول هستند و این رسالت ما را بیشتر می کند.

درخشان از ایرج کاظمی جو به عنوان مدیری اجرایی، قوی، هنرمند و تمام عیار نام برد و تصریح کرد: خروجی مدیریت قریب به هشت ساله وی این بود که هیچ گاه جریان فرهنگی در این شهرستان قطع نشد.

وی بیان کرد: فعال ترین جریان جبهه فرهنگی جنوب کشور متعلق به شهرستان کهگیلویه است و این حاصل تلاش های مدبرانه کاظمی جو است.

درخشان این تغییر مدیریتی را به اصرار آقای کاظمی جو عنوان و خاطرنشان کرد: هیچ جریان و تشکل خاصی در این جا به جایی دخیل نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت جریان فرهنگی رسالت مهم مدیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه باشد

تقویت جریان فرهنگی رسالت مهم مدیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه باشد