مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 11:522022-10-08اقتصادي

کشف 46 میلیون لیتر انواع سوخت قاچاق/ افزایش 27 درصدی کشف سلاح و مهمات


سخنگوی پلیس از کشف 46 میلیون و 500 هزار لیتر انواع سوخت قاچاق و همچنین افزایش 27 درصدی کشف قاچاق سلاح و مهمات در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار مهدی حاجیان سخنگو و معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی کل کشور با حضور در برنامه کشف شده است.

 سخنگوی فراجا تصریح کرد: در بحث مبارزه با انواع قاچاق سلاح و مهمات نیز نسبت به سال گذشته اقدامات ویژه ای انجام شد و کشفیات در این زمینه 27 درصد افزایش یافت.

 معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی کل انتظامی کشور به بحث هوشمند سازی اشاره و بیان داشت: انتقال از الکترونیکی بودن به سمت هوش مصنوعی مدنظر ما بود که در واقع این سیستم نیاز به تغییر زیرساخت ها داشت که بحمدلله موفق عمل شده و از الکترونیکی وارد هوشمندی شدیم.

 وی افزود: در حال حاضر تجهیزات و امکانات مدرن و دست افزار های هوشمندی داریم که در در اختیار افسران پلیس است که با بانک های بزرگ اطلاعاتی ارتباط دارد.

 سردار حاجیان ادامه داد: دست افزار های هوشمند می تواند انواع مواد مخدر را در صحنه تشخیص دهد که در دست پلیس پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر است؛ همچنین احراز هویت افراد در میدان و مواردی همچون پیگیری سرقت خودرو و وضعیت مالک خودرو با عکس از یک پلاک و همچنین اطلاع از وضعیت گواهینامه و تخلفات افراد با کد ملی از جمله کارآیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 46 میلیون لیتر انواع سوخت قاچاق/ افزایش 27 درصدی کشف سلاح و مهمات

کشف 46 میلیون لیتر انواع سوخت قاچاق/ افزایش 27 درصدی کشف سلاح و مهمات