مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 12:572022-10-08سياسي

اعلام وفاداری صد ها نفر از اهالی کتاب و فرهنگ به نظام اسلامی و رهبر انقلاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ هفته گذشته خبری مبنی بر انتشار بیانیه ای با امضای ششصد نفر از اهالی کتاب و فرهنگ منتشر شد که در آن ضمن اعلام وفاداری نسبت به آرمان های امام و شهدا و تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی، - پس از انتشار بیانیه ای با امضای ششصد نفر از اهالی کتاب و فرهنگ در هفته گذشته و اعلام وفاداری آنها نسبت به آرمان های امام و شهدا و تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی، 380 نفر دیگر از اهالی کتاب، ادبیات و فرهنگ نیز این بیانیه را امضا کردند و مجموع امضاکنندگان بیش از 980 نفر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ هفته گذشته خبری مبنی بر انتشار بیانیه ای با امضای ششصد نفر از اهالی کتاب و فرهنگ منتشر شد که در آن ضمن اعلام وفاداری نسبت به آرمان های امام و شهدا و تبعیت از رهبر انقلاب اسلامی، خواستار مقابله با تجزیه طلبان، عوامل نفاق، آشوبگران و تنبیه حامیان اصلی آن ها در فتنه اخیر شده بودند.

پس از انتشار این بیانیه 380 نفر دیگر از اهالی کتاب، ادبیات و فرهنگ نیز این بیانیه را امضا کردند و مجموع امضاکنندگان بیش از 980 نفر شد.

متن این بیانیه و اسامی امضاکنندگان آن به شرح ذیل است:بسم الله الرحمن الرحیمیَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْپر واضح است که کشور عزیزمان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وفاداری صد ها نفر از اهالی کتاب و فرهنگ به نظام اسلامی و رهبر انقلاب

اعلام وفاداری صد ها نفر از اهالی کتاب و فرهنگ به نظام اسلامی و رهبر انقلاب