مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 13:422022-10-08سياسي

سخنان رییسی در جمع دانشجویان دانشگاه الزهرا


وقتی یک خانم فرهیخته ما در سطح جهان روی سکو قرا می گیرد، برای کشرومان قدرت ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سیدابراهیم رییسی در مراسم جشن آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها در دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به اینکه امروز قریب به 60 درصد از دانشجویان کشور را دانشجویان دختر تشکیل می دهند، برخورداری توأمان از روحیه تحقیق و پژوهش با علم و بردباری دختران دانشجو را در این زمینه موثر دانست و افزود: در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی زنان زیادی در عرصه های دانشگاهی کشور خوش درخشیده و حتی توانسته اند توانایی های خود را در عرصه های جهانی نیز به رخ جهانیان بکشند.

رییسی تصریح کرد: وقتی یک بانوی فرهیخته ایرانی در سطح جهانی دستاورد علمی مهمی را ارائه می کند، بر سکویی قرار می گیرد، پرچم جمهوری اسلامی برافراشته و سرود ملی ایران نواخته می شود، این برای کشور قدرت می آفریند.

رییس جمهور با بیان اینکه علم و دانش از مؤلفه های مهم قدرت و توانایی هستند، گفت: امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است.

در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می کردند، امروز در زمینه های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده ترین تحریم ها به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافته ایم و به مدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان رییسی در جمع دانشجویان دانشگاه الزهرا

سخنان رییسی در جمع دانشجویان دانشگاه الزهرا