مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 16:172022-10-08سياسي

پشت پرده مرگ «نیکا شاکرمی» در محله امیراکرم چه بود؟


روی پرده بردن و اکران ماجرای ساختگی حدیث نجفی و نیکا شاکرمی در رسانه های ضدانقلاب و گیس بریدن چند نماینده پارلمان اروپا دو هدف خاص را نشانه گرفته است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، در پاک سازی لانه تروریست ها در کردستان عراق و نیز دفاع شهری نیروهای انقلابی در برابر عناصر جیش الظلم باعث شد این فرضیه عملیاتی برای همیشه از روی میز محاسباتی دشمن حذف شود.

ایجاد اختلال ادراکی در نسل چهارم! چهار مرحله متفاوت در سطوح جدا از یکدیگر نه تنها آتش فتنه را بیشتر نکرد؛ بلکه حضور مردم درصحنه آبی روی شرارت عوامل داخلی و صحنه گردان منطقه ای آن ریخت، ازاین رو فاز پنجم عملیات پیچیده تر از سطوح قبلی آن اجرایی شد.

این بار عملیات ادراکی جایگزین یک پروژه آشوب سازی سخت گردید؛ برای این مرحله از   جنگ ترکیبی روی مدارس و دانشگاه ها حساب ویژه بازشده بود.

سرمایه گذاری روی دو ماجرای دروغین در شهر کرج با استفاده از تاکتیک  جریحه دار کردن احساسات خانوادگی و همذات پنداری اجتماعی  ماهیت حرکت جدید را نمایان کرد.

در آن روزها رسانه های ضدانقلاب تلاش کردند با تمرکز روی ماجرای خانم حدیث نجفی و سارینا اسماعیل زاده کودکان را قربانی اغتشاشات نشان دهند، اما انتشار شواهدی آشکار باعث شد سوژه از دست ضدانقلاب خارج شده و به اصطلاح طعمه از قلاب رها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده مرگ «نیکا شاکرمی» در محله امیراکرم چه بود؟

پشت پرده مرگ «نیکا شاکرمی» در محله امیراکرم چه بود؟