مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 16:522022-10-08سياسي

نیروهای نظامی و امنیتی تمام توطئه های دشمنان را در نطفه خنثی کردند


نیروهای نظامی و امنیتی با آمادگی کامل،اتحاد، همدلی و وحدت فرماندهی توانستند تمام توطئه های دشمنان را در نطفه خنثی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با تبریک هفته فراجا اظهار کرد: امروز و در این مراسم مقدس صبحگاه فرصتی شد تا سربازان این نظام تجدید میثاق مجددی با فرمانده کل قوا داشته باشیم که بگوییم ما آماده ایم تا جان را برای این انقلاب و نظام فدا کنیم.

وی با بیان اینکه ما در یک جنگ ترکیبی هستیم که در اصل پایه و اساس دین ما را هدف قرار دادند، تصریح کرد: دشمنان این نظام در زمان کنونی متعهد شدند که در برابر این نظام بایستند که به لطف پروردگار به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در این جنگ ترکیبی علیرغم با توجه به مشکلاتی که هست سربازان این نظام در این میدان ماندند جان و خون خود را نثار کردند تا خدشه ای به این نظام و انقلاب وارد نشود و برای ما آنچه که مهم بود در این اتفاقات اخیر شاهد بودیم، جان نثاری و فدا شدن جان برای کشور بود.

میرزایی با اشاره به وفاداری، پایداری، مقاومت و در صحنه ماندن همه نیروهای مسلح در اتفاقات اخیر، افزود: نیروهای نظامی و امنیتی با آمادگی کامل،اتحاد، همدلی و وحدت فرماندهی توانستند تمام توطئه های دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای نظامی و امنیتی تمام توطئه های دشمنان را در نطفه خنثی کردند

نیروهای نظامی و امنیتی تمام توطئه های دشمنان را در نطفه خنثی کردند