مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مهر 1401 ساعت 17:522022-10-08سياسي

انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه حوزه مدیریت شهری رشت و پست گیلان


در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت با مدیر کل پست گیلان به انعقاد تفاهم نامه همکاری سه جانبه با هدف ارائه خدمات بهتر به ساکنین سطح رشت و تسریع در اجرای طرح ممیزی املاک تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت امروز در دیدار با مدیر کل پست گیلان که همزمان با روز جهانی پست و با حضور جمعی از اعضای شورای رشت در ساختمان اداره کل پست گیلان برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه خدوم و پرتلاش پُست سهم بسزایی در ارائه خدمت به مردم ایفا می کنند و با حضور محمد حسین هوشنگی در جایگاه مدیر کل پست گیلان نیز اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است.

  محمدحسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه مدیر کل جدید پست گیلان از نیروهای با سابقه این مجموعه است، افزود:  یقینا با شناختی که وی طی سال ها خدمت در این مجموعه نسبت به موضوعات مختلف کسب کرده، می تواند به نحوی شایسته این مجموعه پر تلاش را مدیریت کند.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با ابراز تاسف از فقدان جامعه اطلاعاتی جامع پیرامون وضعیت مسکن شهر رشت گفت: جامعه آماری حوزه مدیریت شهری با اطلاعاتی که اداره کل پست گیلان پیرامون صدور کدپستی در اختیار دارد متفاوت است و امیدواریم به زودی طی یک نشست مشترک و با بررسی ابعاد مختلف بتوانیم به یک جامعه آماری صحیح و مشترک با هدف ارائه خدمات بیشتر به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه حوزه مدیریت شهری رشت و پست گیلان

انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه حوزه مدیریت شهری رشت و پست گیلان