مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 09:072022-10-09سياسي

سالن انتظار فرودگاه شهید امید بخش گچساران افتتاح شد


با حضور نماینده مردم گچساران و باشت و مدیرعامل نفت گچساران سالن انتظار فرودگاه شهید امید بخش گچساران افتتاح شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران مهرداد کاهکش،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در این آیین اظهار کرد:امروز به میمنت و مبارکی آغاز امامت امام زمان(عج) و در آستانه هفته وحدت نیز سالن انتظار فرودگاه گچساران به بهره برداری رسید.

بنابراین فرودگاه گچساران این افتخار را دارد که به مردم گچساران و شهرستان های اطراف و شرکت های بزرگ منطقه نیز خدمت رسانی کند.

وی افزود: حق مردم این بود که خیلی زودتر هم سالن انتظار فرودگاه گچساران راه اندازی می شد که متاسفانه به دلیل پاره ای مشکلات با تاخیر این کار صورت گرفت،اما باید توجه داشت که با همدلی سایر عزیزان درنفت و پیگیری های نماینده مردم شهرستان درمجلس و مسئولین استانی خوشبختانه امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

مدیرعامل نفت وگاز گچساران تصریح کرد::چند سال پیش در فرودگاه گچساران بالغ بر20میلیارد تومان هزینه شد تا به حالت استاندارد نزدیک شود،اگرچه 170میلیارد تومان برای فرودگاه گچساران در برنامه است تا به حالت استانداری سازی کامل برسد که شامل استاندارد سازی ساختمان های اداری،سیستم آتش نشانی، سیستم های ناوبری، برج مراقب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن انتظار فرودگاه شهید امید بخش گچساران افتتاح شد

سالن انتظار فرودگاه شهید امید بخش گچساران افتتاح شد