مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-09بين الملل

استارلینک می دهیم، داروی سرطان نه!/ بهانه تحریم های جدید آمریکا چیست؟


داروی سرطان نمی دهیم اما اینترنت استارلینک آماده می کنیم! مذاکره مستقیم می خواهیم اما تحریم هم می کنیم! این تناقضات محدود به ایام اخیر نیست و کاخ سفید سال هاست بنیان رابطه خود با مردم ایران را بر مبنای همین تناقضات قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، اعتراض به یک نهاد یا نتیجه یک انتخابات، اعتراض به یک مصوبه یا اعتراض به افزایش قیمت بنزین، در هر کشور، موضوعی داخلی محسوب شده و نظام سیاسی آن سرزمین برای حل و رفع چالش تصمیم می گیرد.

همین موضوع بدیهی اما زمانی که در داخل مرزهای جمهوری اسلامی ایران باشد، به کانون دخالت ها، تحریم ها و موضع گیری ها علیه تهران تبدیل شده و بهانه جدیدی برایی تیم تدوین تحریم علیه ایران در وزارت خارجه و خزانه داری آمریکا فراهم می کند تا تحریم های تازه ای اعمال کند.

تشدید تحریم ها و دخالت های غرب علیه ایران   اعتراضات در ایران پس از مرگ تامل برانگیز مهسا امینی ، بهانه تازه آمریکا و اروپا برای تکرار ادعاها، دخالت ها و موضع گیری هایی بود که در نهایت به تحریم های جدید انجامید.

تهدیدات و تحریم ها از دهه سوم شهریور ماه در حالی شدت گرفت که دولت جمهوری اسلامی و شخص رییس جمهور، نهادها و قوای نظارتی و قضایی از همان ساعات نخست وقوع این حادثه تلخ، برای یافتن علل و مقصران آن بسیج شدند و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارلینک می دهیم، داروی سرطان نه!/ بهانه تحریم های جدید آمریکا چیست؟

استارلینک می دهیم، داروی سرطان نه!/ بهانه تحریم های جدید آمریکا چیست؟