مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 16:472022-10-09دانش

ارزیابی و پایش استاندارد محصولات نانویی ممکن شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فخرالدین فاضلی کجور عضو هیات مدیره شرکت مهندسی نوآور ژرفا نگر ایرانیان با اشاره به این که مشاوره به شرکت ها در راستای اخذ مجوز از وزارت بهداشت یکی از خدماتی است که توسط شرکت ارائه می شود، - یک شرکت دانش بنیان با ارائه مشاوره و خدمت رسانی به در حوزه سنجش و پایش استانداردها، امور مجموعه های علمی را تسهیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فخرالدین فاضلی کجور عضو هیات مدیره شرکت مهندسی نوآور ژرفا نگر ایرانیان با اشاره به این که مشاوره به شرکت ها در راستای اخذ مجوز از وزارت بهداشت یکی از خدماتی است که توسط شرکت ارائه می شود، گفت: کنترل فنی جهت اخذ مجوز های مختلف از جمله استاندارد، مهم ترین خدمتی است که از سوی شرکت به کاربران ارائه می شود.

ارائه خدمات در حوزه ارزیابی نانوشرکت مهندسی نوآور ژرفا نگر ایرانیان به 800 شرکت در حوزه ارزیابی نانو خدمات ارائه کرده است و علاوه بر آن تلاش کرده است تا 9 شرکت دیگر برای تولیدات دانش بنیان خود، نشان استاندارد دریافت کنند که نقشی اساسی در حمایت از تولید آن ها داشته است.

کلیه الزاماتی که آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون باید برآورده سازند تا بتوانند اثبات کنند که یک سیستم مدیریت منسجم را بکار گرفته و برقرار نگه می دارند، از نظر فنی صلاحیت دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی و پایش استاندارد محصولات نانویی ممکن شد

ارزیابی و پایش استاندارد محصولات نانویی ممکن شد