مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 18:172022-10-09اقتصادي

تجهیز 9 هزار نانوایی استان تهران به دستگاه های کارتخوان هوشمند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از تجهیز 9 هزار نانوایی استان به دستگاه کارتخوان هوشمند خبر داد.

- حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران در خصوص به کارگیری دستگاه های کارتخوان هوشمند در نانوایی های استان تهران اظهار کرد: حدود 9 هزار نانوایی استان تهران به دستگاه کارت خوان هوشمند تجهیز شدند و حدود 500 نانوایی به دلیل برخی مشکلات باقی مانده است.

وی در خصوص مزیت های طرح کارت هوشمند نانوایی ها گفت: این طرح مزیت های بسیاری برای ما داشته است از جمله این مزیت ها افزایش اشرافیت ما بر نانوایی ها است به گونه ای که ما می توانیم ساعت شروع به کار نانوایی ها و تعطیلی آن ها را رصد کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران ادامه داد: این طرح موجب شد تا میزان آرد تحویلی به نانوایی ها برای پخت نان مشخص باشد و به واسطه این طرح دولت هم برای حمایت از نانوایی ها در انتهای هر روز 15درصد کل فروش آن ها را بابت هزینه هایی که داشتند به حساب آن ها واریز می کند و این ظرفیتی بوده که دولت برای نانواها در نظر گرفته است.

عسگری در خصوص معایب و ضعف های این طرح افزود: از آنجایی که این طرح یک طرح جدیدی است مشکلاتی هم برای نانواها ایجاد شده است مانند مشکلات فنی، کمبود رول کاغذ و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 9 هزار نانوایی استان تهران به دستگاه های کارتخوان هوشمند

تجهیز 9 هزار نانوایی استان تهران به دستگاه های کارتخوان هوشمند