مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مهر 1401 ساعت 18:322022-10-09سياسي

تمامی دانشجویان بازداشتی دانشگاه شریف در روز گذشته آزاد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین مصدق با بیان اینکه قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی به طور منسجم برای رسیدن به قوه قضاییه در تراز انقلاب برنامه ریزی کرده است، - معاون اول قوه قضاییه از آزادی تمامی دانشجویان بازداشتی دانشگاه شریف در روز گذشته خبر داد و گفت: دستور داده شد افرادی که اغفال شدند، سریعاً آزاد شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین مصدق با بیان اینکه قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی به طور منسجم برای رسیدن به قوه قضاییه در تراز انقلاب برنامه ریزی کرده است، گفت: قوه قضاییه باید مظهر شجاعت و تأمین آسایش مردم باشد.

امروز به صورت قاطع اعلام می کنم که قوه قضاییه با برنامه در حال حرکت است و آمادگی دارد که در محافل علمی برنامه های خود را ارائه دهد و نخبگان، اساتید دانشگاه و حوزه و هر کسی که حرفی برای گفتن دارد، نقد کنند و ما نیز از آن ها متشکر خواهیم بود.

معاون اول قوه قضاییه در خصوص نحوه رسیدگی به پرونده های اغتشاشات و آشوبگران نیز خاطرنشان کرد: چه از طریق دادستان کل کشور و چه از طریق رییس محترم قوه قضاییه به دادگستری های سراسر کشور دستور داده شد تا با سرعت به پرونده های مربوط به این حوزه رسیدگی شود و افرادی که اغفال شدند، سریعاً آزاد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی دانشجویان بازداشتی دانشگاه شریف در روز گذشته آزاد شدند

تمامی دانشجویان بازداشتی دانشگاه شریف در روز گذشته آزاد شدند