مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 10:072022-10-10سياسي

اغتشاشات اخیر خللی در وحدت مردم کرمانشاه وارد نکرد


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این استان به عنوان نماد وحدت اقوام و ادیان، الگویی فاخر از همزیستی مسالمت آمیز توام با احترام متقابل را به نمایش گذاشته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه در پیامی با تبریک سالروز شاهد بوده ایم، تکاپوی باطل و جاهلانه ایادی همین مدعیان دروغین آزادی و دمکراسی است که به خیال خام خود تصور می کنند خورشید را می شود با پاشیدن مشتی خاک خاموش کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه، گفت: دشمنان امروزی دین و مکتب انسان ساز اسلام که از نسل فکری ابوجهل ها و ابوسفیان ها هستند، به روشنی دریافته اند که حقیقت و طریقت حضرت نبی اکرم (ص) و صلح و وحدتی که ایشان به مسلمانان و همه دنیا هدیه کرده، می تواند نسل ظلم و ریشه زر و زور و تزویر را خشک کند.

امیری مقدم، افزود: تلاش برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین اهل سنت و تشیع با انواع توطئه های ضدانسانی و جتایتکارانه درست در همین راستا صورت می گیرد که تا به زعم خود، کینه و فتنه را در جهان اسلام بکارند.

اینجاست وحدت کلمه و اصل قرار دادن آن در راستای تشکیل امت واحده اسلامی باید یک آرمان قطعی و خط قرمز امت اسلامی باشد.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه گفت: اینجانب سالروز ولادت رسول رحمت، خاتم پیامبران، پیام آور توحید، عزت و سعاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغتشاشات اخیر خللی در وحدت مردم کرمانشاه وارد نکرد

اغتشاشات اخیر خللی در وحدت مردم کرمانشاه وارد نکرد