مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-10سياسي

شعرخوانی احمد واعظی علیه اغتشاشات اخیر/ خون شهید و پرچم ایران مقدس است+فیلم


احمد واعظی مداح اهل بیت(ع) و رییس کانون مداحان کشور در نشست سالانه نمایندگان بنیاد دعبل خزاعی در مشهد مقدس علیه فتنه و اغتشاشات اخیر شعرخوانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، احمد واعظی مداح اهل بیت (ع) و رییس کانون مداحان کشور در نشست سالانه نمایندگان بنیاد علیه فتنه و اغتشاشات اخیر شعرخوانی کرد.

متن شعر این مداح به شرح زیر است: فیلم این شعرخوانی را اینجا ببینید: ما اهل عشق و عاشق اولاد حیدریم ما ریزه خوار سفره پاک پیامبریم ما از نژاد حضرت سلمان و حیدریم ما وارث تمامی گل های پرپریم این آب و خاک، کشور الطاف کیمیاست در سایه عنایت مولا، امام رضاست داور سپهر، پرتو خورشید خاور است نام شهید زینت دیوان و دفتر است هر قطره اش تجلی انوار کوثر است سازنده شهید دل آگاه دیگر است تا زنده ایم ناقض پیمان نمی شویم ما بی خیال خون شهیدان نمی شویم با فتنه دشمنیم و پی این قماش نه فریاد اعتراض بلی، اغتشاش نه بر چهره مقدس ایمان خراش نه در کوچه های شهر بریز و بپاش نه ایمان ما و آیه قرآن مقدس است خون شهید و پرچم ایران مقدس است ای بی حیا شکستن پیمان برای چه؟ تیغ جفا به صورت ایمان برای چه؟ حمله به سوی مسجد و قرآن برای چه؟ آتش زدن به پرچم ایران برای چه؟ این را بدان که این رگ ایمان ما بُوَد نام حسین عزیزتر از جان ما بُوَد ما ممکن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعرخوانی احمد واعظی علیه اغتشاشات اخیر/ خون شهید و پرچم ایران مقدس است+فیلم

شعرخوانی احمد واعظی علیه اغتشاشات اخیر/ خون شهید و پرچم ایران مقدس است+فیلم