مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 10:272022-10-10اجتماعي

ارتقای امکانات مطلوب درمانی و آموزشی از مطالبات جدی مردم بخش «زاویه»


ارتقای امکانات مطلوب درمانی، آموزشی و بهداشتی از مطالبات جدی مردم بخش «زاویه» است.

- خبرگزاری فارس-زرندیه؛ بخش زاویه با جمعیتی بالغ بر 14 هزار نفر و ترکیب دهستان های حکیم آباد، رحمت آباد و شهر زاویه با 17 دهیاری در شهرستان زرندیه وجود دارد.

وزیر کشور در سال 1400 ارتقاء جدید تقسیمات کشوری را به استاندار مرکزی ابلاغ کرده بود که در این راستا در اردیبهشت ماه سال 1400 با تبدیل منطقه زاویه به بخش، شهرستان زرندیه برای استفاده امانی از ساختمان بلااستفاده این اداره جهت استقرار بخشداری را از دیگر اقدامات دانست و گفت: بخشداری زاویه فاقد ساختمان بود که با همکاری معاون استانداری، فرماندار زرندیه، شورای اسلامی، شهردار و دهیاران نسبت به بهسازی و تجهیز آن اقدام شد.

وی افزود: با توجه به این که ساختمان کنونی بخشداری زاویه متعلق به شرکت گاز است بنا داریم تا با رایزنی صورت گرفته با اداره راه و شهرسازی و.

زمینی برای این منظور تخصیص یابد.

بخشدار زاویه شهرستان زرندیه اضافه کرد: اخذ مجوز برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز از طریق برگزاری آزمون، از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت بوده است.

شالیان مقدم با توجه به پیش رو داشتن انتخابات سال آینده، احداث ساختمان بخشداری زاویه را ضروری دانست و ادامه داد: تلاش برای تکمیل پروژه شبکه آب رسانی عشایر، بهس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای امکانات مطلوب درمانی و آموزشی از مطالبات جدی مردم بخش «زاویه»

ارتقای امکانات مطلوب درمانی و آموزشی از مطالبات جدی مردم بخش «زاویه»