مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 13:072022-10-10سياسي

مطالبه امام جمعه فردیس از مدیریت شهری؛ مسئله آرامستان را به سرانجام برسانید


امام جمعه فردیس با تاکید بر اینکه همه دستگاه های متولی موضوع آرامستان فردیس را باید پیگیری کنند، گفت: این موضوع مطالبه مردمی است و ما موظف به پیگیری و انجام آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم حسینی، امام جمعه فردیس در دیدار با مجموعه مدیریت شهری فردیس که در دفتر وی برگزار شد، به بررسی و پیگیری مطالبات شهری پرداخت و گفت: اینکه در تکاپو برای خدمت به مردم هستید، بسیار باعث خرسندی است، امیدوارم این رویه ادامه داشته باشد وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردمی تسهیل تردد در سطح شهر و ارتقاء سطح کیفیت وسایل نقلیه است، افزود: در خصوص اتوبوس ها شما به مردم وعده و قول دادید، در اسرع وقت پیگیر اتوبوس ها باشید.

امام جمعه شهرستان فردیس با پیگیری مطالبات مردم در خصوص گسترش و نوسازی حمل و نقل عمومی، بیان کرد: بسیار تاکید بر روی انضباط دارم، واقعا مردم در سختی قرار گرفتند و نباید مکرر پیگیر مطالبات این چنین باشند.

وی در ادامه افزود: در خصوص آرامستان متاسفانه دستگاه های ذیربط اقدامات عملی را انجام نمی دهند، شخصا پیگیر به سرانجام رسیدن بحث آرامستان هستم، نباید باعث یاس و دلسردی مردم بشویم، وظیفه ما شنیدن دغدغه های مردم و رفع آن هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه امام جمعه فردیس از مدیریت شهری؛ مسئله آرامستان را به سرانجام برسانید

مطالبه امام جمعه فردیس از مدیریت شهری؛ مسئله آرامستان را به سرانجام برسانید