مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 13:122022-10-10فرهنگي

پیام آوران پیام پیامبر باشیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شرفی خبوشان درباره رمان هایی که با محوریت حضرت محمد (ص) و زندگی و سیره آن حضرت نوشته می شوند گفت: - اولین نشست از سلسله نشست های فرهنگی هفته وحدت به موضوع رمان امروز، آموزه ها و زندگی پیامبر اکرم (ص) پرداخت و رمان پیامبر بی معجزه به قلم محمدعلی رکنی، با حضور نویسنده اثر و محمدرضا شرفی خبوشان، منتقد ادبی یکشنبه (17 مهرماه) در تکیه کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران نقد و بررسی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا شرفی خبوشان درباره رمان هایی که با محوریت حضرت محمد (ص) و زندگی و سیره آن حضرت نوشته می شوند گفت: در درجه اول ما با نویسنده ای روبه رو هستیم که معتقد است ادبیات تعلیمی هنوز وجود دارد.

ادبیات تعلیمی مقوله ای است که در نگاه رمان امروز محل بحث است؛ اینکه آیا رمان می تواند هنوز رسالت تعلیمی داشته باشد؟ نویسنده امروز طبیعتا به دستاورد های رمان امروز هم می اندیشد؛ زیرا با مخاطب روبه روست، کسی که رمان امروز را خوانده است و ادبیات داستانی را می شناسد.

درست است که در درجه اول بر اساس اعتقادش به سراغ رمانی می رود که درباره پیامبر است؛ ولی در کنار آن انتظاراتی هم از جنبه ادبیات داستانی اثر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام آوران پیام پیامبر باشیم

پیام آوران پیام پیامبر باشیم