مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-10بين الملل

هدیه 300 هزار دلاری کار دست نتانیاهو داد


بنیامین نتانیاهو رییس حزب راستگرای لیکود رژیم صهیونیستی که با پرونده های فساد روبرو است، این بار مجبور شد تا هدیه ای 300 هزار دلاری را به حکم دادگاه این رژیم، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در حکمی از بنیامین نتانیاهو رییس ائتلاف اپوزیسیون این رژیم در کنست (پارلمان)، خواست تا 300 هزار دلار دریافتی از پسرعموی متوفایش ناتان میلیکوفسکی را به خیریه وی برگرداند.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی دریافت این هدیه از سوی نتانیاهو و همسرش در دوره نخست وزیری را غیرقانونی و آن را هدیه ای غیرمتعارف برای اعضای یک خانواده ارزیابی کرد.

این دادگاه، همچنین وام دریافت شده به مبلغ 566 هزار دلار از اسپنسر پارتریچ یک ملاک بزرگ را غیرقانونی عنوان کرد اما به نتانیاهو اجازه داد تا آن را طبق قرارداد به صورت اقساط پرداخت کند.

نتانیاهو رییس ائتلاف راست و مهمترین رقیب یاییر لاپید رییس ائتلاف چپ و میانه در پارلمان رژیم صهیونیستی است.

آخرین نظرسنجی ها حاکی از پیروزی بسیار شکننده اردوگاه نتانیاهو بر اردوگاه لاپید در انتخابات پارلمانی ماه نوامبر این رژیم دارد.

به گفته تحلیلگران سیاسی، نتانیاهو می کوشد تا هر طور شده با پیروزی در انتخابات آینده، برای خود مصونیت در برابر پرونده های فساد خود دست و پا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه 300 هزار دلاری کار دست نتانیاهو داد

هدیه 300 هزار دلاری کار دست نتانیاهو داد