مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 18:072022-10-10سياسي

200 پروژه عمرانی در هفته فراجا به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سردار محمدعلی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده فراجا ظهر امروز در حاشیه افتتاح ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های انجام گرفته و در قالب برنامه هفتم توسعه، 30 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور احداث می شود که مقدمات این مهم انجام شده و اعتبارات آن نیز در حال جذب است.

وی با اشاره به تلاش دولت سیزدهم در رفع نیازهای معیشتی کارکنان فراجا گفت: اگر تا پایان امسال 3 تا 4 هزار واحد مسکونی سازمانی احداث شود، بخش مهمی از مشکل معیشت کارکنان فراجا رفع می شود.

معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به افتتاح همزمان 200 طرح عمرانی فراجا در سراسر کشور افزود: یکی از مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی مربوط به اقدامات عمرانی و ساخت درون سازمانی است تا بتوان در هر منطقه و بر اساس نیازهای موجود، پلیس های تخصصی از جمله کلانتری ها، راهنمایی و رانندگی، پلیس آگاهی، مرزبانی، یگان ویژه و غیره را در ساختمان های جدید با امکانات مورد نیاز مأموریت های تخصصی مستقر کرد .

سردار نوری نژاد بیان کرد: همزمان با هفته نیروی انتظامی 200 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 480 میلیون تومان احداث شده و به بهره برداری رسیده و علاوه بر آن احداث خانه های سازمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 پروژه عمرانی در هفته فراجا به بهره برداری رسید

200 پروژه عمرانی در هفته فراجا به بهره برداری رسید