مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مهر 1401 ساعت 20:122022-10-10سياسي

کمک 3 میلیاردی خانواده شهید «مفتوحی» به مرکز نگهداری سالمندان بردسکن


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن گفت: خانواده شهید «علی مفتوحی» 3 میلیارد ریال به مرکز سالمندان بردسکن که در حال احداث می باشد، اهدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، علی نخعی اظهار کرد: در دوره های مختلف مشاهده می کنیم، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان که خود نیز ایثارگر هستند، فعالیت خیرخواهانه مختلفی را برای مردم انجام می دهند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن افزود: در دو سال گذشته و با شیوع کرونا، تعدادی از خانواده شهدا هزینه مراسم یادبود شهیدان خود را در قالب کمک مومنانه بسته های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کردند.

وی با بیان اینکه کمک برای ساخت مدارس و تجهیز آن، وقف در امور مختلف کشاورزی و غیره .

از موارد دیگر این ایثار اجتماعی توسط این قشر معزز است، بیان کرد: در همین دورانی که اغتشاشگران در حال نابودی امکانات دولتی مردم هستند، خانواده شهدا و ایثارگران با مال و جان خویش در حال فداکاری برای مردم هستند.

نخعی ادامه داد: مادر شهید علی مفتوحی در سن 95 سالگی بر اثر کهولت سن به رحمت ایزدی پیوست و خانواده این شهید در جهت زنده نگه داشتن، یاد شهدا و قدردانی از زحمات این مادر مومنه، 3 میلیارد ریال به مرکز نگهداری سالمندان که در حال س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 3 میلیاردی خانواده شهید «مفتوحی» به مرکز نگهداری سالمندان بردسکن

کمک 3 میلیاردی خانواده شهید «مفتوحی» به مرکز نگهداری سالمندان بردسکن