مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 00:472022-10-10سياسي

افزایش تعداد نمازگزاران جوان با اجرای طرح تحول محله و مسجدمحور


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل از افزایش تعداد نمازگزاران نوجوان و جوان با اجرای طرح تحول فرهنگی و اجتماعی محله و مسجدمحور خبر داد.

- مصطفی آمون در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: طرح های مهمی برای فعال کردن کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل برنامه ریزی شده که طرح تحول فرهنگی و اجتماعی محله و مسجدمحور، و جوان این مساجد افزایش یافته است.

نوجوانان و جوانان جامعه هدف کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: نوجوانان و جوانان جامعه هدف کانون های فرهنگی و هنری مساجد هستند و تابستان امسال بیش از 74هزار نفر از نوجوانان و جوانان از برنامه های اوقات فراغت این کانون ها در استان اردبیل بهره مند شده اند.

آمون بیان کرد: در 6 ماهه اول امسال، با انعقاد تفاهم نامه هایی با ادارات و دستگاه های مختلف مانند هلال احمر، دوره های آموزشی امداد و نجات در مساجد برگزار شد و همچنین با عقد تفاهم نامه با مراکز تفریحی آب های گرم و سینماها حدود 540میلیارد ریال تخفیف برای اعضای کانون های فرهنگی و هنری از این مراکز دریافت و در مجموع حدود 18هزار انواع خدمات تفریحی و رفاهی برای اعضای کانون مساجد ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد نمازگزاران جوان با اجرای طرح تحول محله و مسجدمحور

افزایش تعداد نمازگزاران جوان با اجرای طرح تحول محله و مسجدمحور