مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-11اقتصادي

فاز نخست ترمینال برون شهری گنبدکاووس پایان امسال به بهره برداری می رسد


فاز نخست ترمینال برون شهری گنبدکاووس با اعتبار 80 میلیارد ریال پایان امسال به بهره برداری می رسد.

- سید علی اصغر موسوی شهردار گنبدکاووس صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: فاز نخست ترمینال برون شهری گنبدکاووس با هدف ساماندهی ناوگان حمل و نقل برون شهری و توسعه پایانه های مسافربری از سال 1400 با اعتبار 80 میلیارد ریال در عرصه چهار هزار مترمربع در پشت بازار روس ها اغاز شده و پیش بینی می شود پایان امسال به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: همچنین امسال فاز نخست بوستان بانوان به مساحت 10 هزار مترمربع و با اعتبار 130 میلیارد تومان در راستای توسعه فضای سبز و ایجاد محیط رفاهی و ارامش برای شهروندان به ویژه بانوان گرامی در بلوار شهید صیاد شیرازی آغاز شده و پیش بینی می شود پایان سال 1402 به بهره برداری برسد.

شهردار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت های شهرداری مبلمان شهری و زیبا سازی شهری بوده و در راستای راحتی و اسایش شهروندان در سطح معابر اصلی شهر تعداد 400 نیمکت جانمایی شده و بازخورد خوبی هم داشته است.

وی توسعه و به روز رسانی کشتارگاه صنعتی گنبدکاووس را در راستای سلامت غذایی مردم منطقه ضروری دانست و ادامه داد: یکی از برنامه های مهم ما راه اندازی کشتارگاه صنعتی با استانداردهای روزجهانی بوده و در این راستا فاز دوم کشتارگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست ترمینال برون شهری گنبدکاووس پایان امسال به بهره برداری می رسد

فاز نخست ترمینال برون شهری گنبدکاووس پایان امسال به بهره برداری می رسد