مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 13:222022-10-11سياسي

ترفند کلاهبرداران با آگهی های جعلی کاریابی در سایت های واسطه گر


رییس پلیس فتا استان اصفهان با اشاره به ترفند کلاهبرداران با آگهی های جعلی کاریابی در سایت های واسطه گر از عموم مردم خواست فریب ثبت نام در آگهی ها و تبلیغات دروغین کاریابی و استخدام را نخورند.

- سید مصطفی مرتضوی رییس پلیس فتا استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: اخیراً افراد سودجو با درج و انتشار پیامک تبلیغاتی و یا درج آگهی در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام با عنوان استخدام در شرکت های دولتی نظر قربانیان را جلب کرده و به بهانه دریافت هزینه ثبت نام، اطلاعات بانکی و هویتی شهروندان را به سرقت می برند.

وی با بیان اینکه شهروندان توجه داشته باشند که هرگونه گزینش در شرکت ها و سازمان های دولتی از طریق رسانه های معتبر و سایت رسمی آن سازمان اعلام می شود، گفت: مردم فریب ثبت نام در آگهی ها و تبلیغات دروغین کاریابی و استخدام را نخورند و قبل از واریز هرگونه وجهی از صحت مطالب درج شده در سایت ها و شبکه های اجتماعی اطمینان یابند.

مرتضوی بیان کرد: به شهروندان توصیه می شود مراقب آگهی ها و تبلیغاتی که بر روی سایت هایی نظیر شیپور و دیوار و یا شبکه های اجتماعی منتشر می شود باشند، سایت های تبلیغاتی انجام معامله را در بستر فیزیکی بر عهده خریدار و فروشنده واگذار کرده اند، بنابراین شهروندان باید پس از رؤیت کالا یا خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند کلاهبرداران با آگهی های جعلی کاریابی در سایت های واسطه گر

ترفند کلاهبرداران با آگهی های جعلی کاریابی در سایت های واسطه گر