مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-11اقتصادي

توسعه زیرساخت اقتصادی برای رشد صادرات دانش بنیان ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، موضوعی که به دستگاه های مختلف واگذار شده است تا با استفاده از ظرفیت های موجود در زیست بوم فناوری و نوآوری محقق شود و بازیگران اثرگذار در آن را به میدان آورد و با حمایت های ویژه از آنها؛ - تقویت صادرات محصولات دانش بنیان و دانش فناورانه از جمله اولویت هایی است که می تواند بستری برای توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، موضوعی که به دستگاه های مختلف واگذار شده است تا با استفاده از ظرفیت های موجود در زیست بوم فناوری و نوآوری محقق شود و بازیگران اثرگذار در آن را به میدان آورد و با حمایت های ویژه از آنها؛ صادرات محصولات دانش بنیان را ارتقا دهند و این تولیدات را به بازار جهانی معرفی کنند.

قانون جهش تولید دانش بنیان هم با تاکید بر ضرورت چنین اقداماتی؛ هیات وزیران را مکلف کرده تا به دستگاه های ذیربط ماموریتی ویژه در این زمینه دهد تا با اقدامات و سازوکار های قانونی صادرات محصولات دانش بنیان را تسهیل کنند.

در همین راستا هم وزارت امور خارجه را مکلف کرده است ضمن بهره گیری از همه ظرفیت های نمایندگی های خود در خارج از کشور در آماده سازی بستر های سیاسی و شناسایی نیازمندی های توسعه ای و اقتصادی کشور های هدف برای تسهیل ارائه کمک های فنی و اعتباری دستگاه متول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت اقتصادی برای رشد صادرات دانش بنیان ضروری است

توسعه زیرساخت اقتصادی برای رشد صادرات دانش بنیان ضروری است