مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 14:172022-10-11اقتصادي

استاندار مرکزی: گورستان ماشین آلات معدنی دست دوم را در کشور توسعه ندهیم


اجازه ندهیم گورستان ماشین آلات معدنی دست دوم در کشور توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در آیین گشایش چهاردهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم ور محلات اظهار کرد: فرسودگی فناوری و ماشین آلات معدنی کشور را به سمت واردات این ماشین آلات سوق داده است، اما متاسفانه شاهد واردات ماشین آلات دست دوم هستیم که باید نباید اجازه داد گورستان ماشین آلات معدنی دست دوم در کشور توسعه یابد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت و سیاست دولت در این حوزه حمایت از ماشین آلات معدنی داخلی است و دولت با جدیت این سیاست را دنبال خواهد کرد، افزود: هپکو به عنوان  بزرگترین واحد تولیدی ماشین آلات معدنی کشور در اراک فعالیت دارد،  بخش خصوصی فعال در حوزه معدن به تغییر رویکرد هپکو اعتماد کرد و به این شرکت سفارش تولید ماشین آلات معدنی را داد که باید گفت استفاده از تولیدات این شرکت مصداق حمایت از اشتغال و تولید ملی است.

   استاندار مرکزی با بیان اینکه واردات ماشین آلات سنگین  باید در قالب اقدام شرکت های معتبر انجام شود، گفت: شکاف فناوری و بهره وری پایین ماشین آلات سنگین باید برطرف شود.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه بر اساس تاکید و نگاه رییس جمهور مردم ساکن در مناطق مجاور معادن باید از منافع معادن بهره مند شوند، گفت: معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: گورستان ماشین آلات معدنی دست دوم را در کشور توسعه ندهیم

استاندار مرکزی: گورستان ماشین آلات معدنی دست دوم را در کشور توسعه ندهیم