مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 16:572022-10-11حوادث

برقراری امنیت پیش شرط توسعه است


شهردار منطقه 19 تهران با اشاره به اینکه برقراری امنیت پیش شرط توسعه است، گفت: هم افزایی هرچه بیشتر میان نیروهای تلاشگر و خستگی ناپذیر نیروی انتظامی با شهرداری در راستای پیشگری از آسیب های اجتماعی و تخلفات مد نظر قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، تورج فرهادی، شهردار منطقه 19 تهران طی نشستی صمیمانه با سرهنگ بهرامی سرکلانتر دهم فاتب، سرهنگ موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، سرهنگ سلیمان آبادی رییس پایگاه دهم پلیس امنیت عمومی تهران، سرهنگ دالوند رییس کلانتری 152 خانی آباد، سرهنگ بنیسی رییس کلانتری 171 مصطفی خمینی و سرهنگ کریمی رییس کلانتری 155 نعمت آباد دیدار و با اهدای لوح از زحمات و همکاری آنها با شهرداری این منطقه قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه مفهوم پلیس با مضمون اقتدار پیوندی ناگسستنی دارد افزود: این اقتدار مشروع، قانونی و مدنی و مقبول در شرایطی که امنیت و ثبات یک جامعه به مخاطره و تلاطم می افتد شرط و ضامن حفاظت از جامعه و همه الزامات و انگاره های آن است که در متن تبدیل قدرت به اقتدار این جایگاه بلند را به نیروهای حافظ امنیت بخشیده است.

فرهادی در این دیدار به هم افزایی و هماهنگی هرچه بیشتر میان نیروهای تلاشگر و خستگی ناپذیر نیروی انتظامی با شهرداری در راستای پیشگری از آسیب های اجتماعی و تخلفات تأکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری امنیت پیش شرط توسعه است

برقراری امنیت پیش شرط توسعه است