مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 16:572022-10-11سياسي

1500 اردوی جهادی در مناطق محروم فارس اجرا شد


مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان فارس از برگزاری بیش از 1500 اردوهای جهادی تابستان، با مشارکت بیش از 23 هزار جهادگر در طول تابستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، میثم فضل الله پور، مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان فارس امروز، 19 مهرماه گفت: رسالت گروه های جهادی در خدمت رسانی به مناطق محروم و انجام امور محرومیت زدایی در عرصه های مختلف است.

وی افزود: یکی از برهه های زمانی که بیشترین اقدامات جهادی توسط گروه های جهادی مختلف انجام می شود مربوط به فصل تابستان است.

با توجه به اوقات فراغت جوانان این برنامه های جهادی که در طول سال برگزار می شود در این فصل گستردگی و استقبال بیشتری می یابد.

فضل الله پور با بیان اینکه در طول فصل تابستان بیش از 1500 اردوی جهادی برگزار شد، گفت: حدود 23 هزار جهادگر در این برنامه های خدمات رسان مشارکت داشتند حدود 90 درصد این اردوهای جهادی ذیل برنامه های قرارگاه های سازندگی و محرومیت زدایی اجرا شده است.

وی با تشریح 12 عرصه خدمت‎ رسانی این اردوهای جهادی گفت: بیشتر این اردوهای جهادی در قالب برنامه های فرهنگی و عمرانی بود که به ترتیب 253 و 235 اردوی جهادی را شامل می شد.

همچنین در حوزه بهداشت و درمان 93 اردوی سلامت محور و در حوزه مهارت آموزی نیز 151 اردوی آموزشی برپا شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 اردوی جهادی در مناطق محروم فارس اجرا شد

1500 اردوی جهادی در مناطق محروم فارس اجرا شد