مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-11دانش

هشدار درباره افت تحصیلی دانشجویان در دو نیمسال اول


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علم و صنعت، منصور انبیاء روز سه شنبه 19 مهرماه 1401 با حضور در تعدادی از کلاس های درس در دانشکده علوم پایه، - رییس دانشگاه علم و صنعت گفت: ما در کمیسیون موارد خاص، عموما با دانشجویانی مواجه هستیم که به دلایل گوناگون در دو نیمسال اول افت تحصیل پیدا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه علم و صنعت، منصور انبیاء روز سه شنبه 19 مهرماه 1401 با حضور در تعدادی از کلاس های درس در دانشکده علوم پایه، از روند برگزاری کلاس های دانشجویان ورودی جدید دانشگاه بازدید و نکات مهمی را به آنان متذکر شد.

انبیاء با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و ورود دانشجویان کارشناسی به دانشگاه علم و صنعت ایران، ضمن تاکید بر سطح علمی بالای دانشگاه علم و صنعت ایران و اشاره به اینکه بر حسب سوابق، دانش آموختگان این دانشگاه در جای جای کشور، حضور داشته و اثرگذارترین افراد در حوزه های مختلف هستند، گفت: بهترین کار، تحصیل است و زندگی اگر از محل علم و دانش اداره شود، لذت چند برابر دارد.

رییس دانشگاه در ادامه با اشاره به عواقب افت تحصیل دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه اظهار داشت: ما در کمیسیون موارد خاص، عموما با دانشجویانی مواجه هستیم که اگر چه دوران دبیرستان را با نخبگی و نمرات عالی گذراند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره افت تحصیلی دانشجویان در دو نیمسال اول

هشدار درباره افت تحصیلی دانشجویان در دو نیمسال اول