مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 17:472022-10-11اقتصادي

تارا و 207 به بورس کالا می روند/ افزایش تولید فراتر از دستور رییس جمهوری


مادامی که قیمت تمام شده تولید محصول از قیمت فروش بالاتر باشد، سفته بازی و تقاضای کاذب در بازار وجود خواهد داشت و برای رفع این مشکل باید تقاضای کاذب را از میان بردده و به تقاضای واقعی برسیم.

- اخبار شرکتها؛ ریشه ای حل کنیم.

وی افزود: اخیرا نمونه تارا برقی را معرفی کرده ایم که با تولید محصول برقی گام بزرگی در مسیر کاهش آلایندگی ها برداشته خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو از تولید متوسط روزانه 2500 دستگاه خودرو در این گروه صنعتی خبر دارد و گفت: حدود هشت ماه پیش 82 هزار و 500 خودرو ناقص در کل پارگینگ های ایران خودرو بود که از این تاریخ و در سه مرحله برای حذف تولید ناقص اقدام کردیم تا اتفاق بزرگی برای مدیریت صنعتی کشور رقم بخورد.

وی گفت: افزون بر این شروع به تکمیل و تحویل خودروهای ناقص کردیم و در حال حاضر حتی یک دستگاه خودرو ناقص هم در کل پارگینگ های ایران خودرو وجود ندارد.

خطیبی در پاسخ به سوالی در مورد عمل به فرامین هشت گانه رییس جمهوری گفت: یکی از دستورات ایشان افزایش 50 درصدی تولید بوده است که در حال حاضر گروه صنعتی ایران خودرو با تولید 315 هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری از ابتدای امسال 51 درصد نسبت به سال گذشته افزایش تیراژ داشته که فراتر از دستور رییس جمهوری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تارا و 207 به بورس کالا می روند/ افزایش تولید فراتر از دستور رییس جمهوری

تارا و 207 به بورس کالا می روند/ افزایش تولید فراتر از دستور رییس جمهوری