مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 19:022022-10-11سياسي

اولین کنفرانس بین المللی «خانواده و تربیت معنوی» در قم برگزار می شود


رییس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم گفت: نخستین کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی در راستای گسترش تبادلات علمی و بین المللی در حوزه خانواده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمدحسین چاوشیان، رییس مؤسسه سخنرانان اصلی این کنفرانس هستند.

چاوشیان گفت: پنل روانشناسی، رسانه و ارتباطات، علوم اجتماعی، فقه و حقوق، اخلاق و علوم تربیتی و پنل بین الملل از پنل های کنفرانس خانواده و تربیت معنوی هستند، در این کنفرانس از چهار قاره اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکا سخنران داریم.

خانواده کانون انسان سازی و جامعه سازی است در این نشست خبری همچنین مسعود جان بزرگی اظهار کرد: خانواده و تربیت معنوی با سیاست های بین المللی که قرار است دنیا را به مکانی برای مصرف تبدیل کند سازگار نیست.

وی ادامه داد: امروز وقتی یکی از اعضای خانواده از خانواده جدا می شود با تعارض هایی مواجه می شوند که این تعارض ها با عث ایجاد مشکلاتی می شود.

جدا کردن اعضای خانواده از یکدیگر اغتشاشاتی را به وجود می آورد.

رییس کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی افزود: اغلب افراد مشهور که در دنیا خانواده درمان گر هستند این نگاه را دارند که وقتی خانواده را اصلاح کنیم مشکلات هم خود به خود حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کنفرانس بین المللی «خانواده و تربیت معنوی» در قم برگزار می شود

اولین کنفرانس بین المللی «خانواده و تربیت معنوی» در قم برگزار می شود