مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 08:472022-10-12سياسي

طرح جامع منابع آبی؛ ضامن 20 ساله مدیریت آب در شیراز


رییس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای شهر شیراز با اشاره به بحران خشکسالی گفت: طرح جامع منابع آبی با هدف وضعیت نحوه مصرف و تأمین منابع برای حفظ فضای سبز و باغ های شهر شیراز در دستور کار است تا در این طرح وضعیت و مدیریت منابع آبی شیراز تا 20 سال آینده مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مسعود زارعی شب گذشته در جمع خبرنگاران از برگزاری 72 جلسه با 16 مصوبه صحن شورا و 243 تصمیم از ابتدای آغاز به کار این کمیسیون تا کنون در شورای ششم خبر داد.

او با اشاره به بحران خشکسالی به عنوان اولین بحرانی که در کشور و حتی دنیا مشهود است و شهر شیراز نیز از آن مستثنی نیست، گفت: این کمیسیون در این خصوص طرح جامع منابع آبی با هدف وضعیت نحوه مصرف و تأمین منابع برای حفظ فضای سبز و باغ های شهر شیراز را در دستور کار خود قرار داد تا در این طرح وضعیت و مدیریت منابع آبی تا 20 سال آینده مشخص شود.

زارعی با بیان اینکه این طرح جامع برای اولین بار در شهر شیراز اجرا و تصویب شده است، افزود: در راستای اجرای این طرح اولین تصفیه خانه محلی در شهر شیراز در باغات قصردشت و دومین تصفیه خانه در شهرک آرین اجرایی می شود و شهرداری در حال انعقاد قرارداد با پیمانکار در جهت احداث این تصفیه خانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع منابع آبی؛ ضامن 20 ساله مدیریت آب در شیراز

طرح جامع منابع آبی؛ ضامن 20 ساله مدیریت آب در شیراز