مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 09:372022-10-12بين الملل

اینترنت آزاد، اسم رمز آمریکا برای مداخله در کشورها


واشنگتن به شدت در استفاده از شرکت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی جهت به راه انداختن انقلاب های رنگی در کشورهای دیگر همچون ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه کیهان در ستون اخبار ویژه خود نوشت: اینترنت آزاد، اسم رمز آمریکا برای دخالت در دیگر کشورهاست .

پایگاه خبری گلوبال تایمز با انتشار این تحلیل در گزارشی نوشت: خواه برای اینترنت باشد یا برای فضای مجازی جهانی، این نکته به هیچ عنوان مسئله خوبی نیست که واشنگتن به شدت در استفاده از شرکت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی جهت به راه انداختن انقلاب های رنگی در کشورهای دیگر همچون ایران، مصمم است.

وزارت خزانه داری آمریکا به تازگی مجوزی را در مورد ایران صادر کرده که براساس آن شرکت های حوزه فناوری آمریکا، از اختیار و قدرت برخوردار می شوند که به مردم ایران فناروی هایی را ارائه کنند که براساس آنها به ادعای آمریکا آنها از پلتفرم ها و خدماتی ایمن تر و به اصطلاح خصوصی در حوزه ارتباطات خود در بستر فضای اینترنت برخوردار شوند.

با توجه به تحولات داخلی اخیر ایران و واکنش های شرکت های آمریکایی و غربی به این تحولات، این طور به نظر می رسد که آمریکا بار دیگر قصد دارد تا از برخی تاکتیک ها بهره برد و برخی شرایط خاص را علیه سازوکارهای حکومتی و دولتی در ایران ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت آزاد، اسم رمز آمریکا برای مداخله در کشورها

اینترنت آزاد، اسم رمز آمریکا برای مداخله در کشورها