مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-12سياسي

ساماندهی املاک شهرداری با دستور زاکانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حسن زاده درباره دستور شهردار تهران به منظور ساماندهی و صیانت از املاک شهرداری تهران گفت: بخشنامه شهردار تهران، - مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در مورد ساماندهی املاک شهرداری تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد حسن زاده درباره دستور شهردار تهران به منظور ساماندهی و صیانت از املاک شهرداری تهران گفت: بخشنامه شهردار تهران، موضوع ساماندهی املاک و اسناد شهرداری را دنبال کرده که تدوین آن 3 ماه زمان برد و در آن تمام تجربیات بخشنامه های قبلی در این حوزه با اخذ نظرات تمام بخش های شهرداری مد نظر قرار گرفت؛ بخشنامه ای که شخص آقای زاکانی نیز 5 ساعت برای بررسی آن وقت گذاشت و یکی از خروجی های آن، شکل گیری ستاد ساماندهی املاک شهرداری تهران شد.

وی با بیان اینکه این بخشنامه، یک بخشنامه جامع و کامل است، ادامه داد: یکی دیگر از خروجی های این بخشنامه، تاکید بر صدور سند بهره برداری املاک شهرداری برای مدیریت بهتر املاک است که با بهره گیری از تمام تجربیات قبلی شهرداری در این حوزه، تدوین شده است.

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در این بخشنامه برای بازپس گیری املاک شهرداری نیز ساز و کار های خوبی دیده شده است، افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی املاک شهرداری با دستور زاکانی

ساماندهی املاک شهرداری با دستور زاکانی