مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-12اقتصادي

اقامت بیش از 81 میلیون نفرشب مسافر در مازندران


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 81 میلیون شب اقامت در اقامتگاه های رسمی و غیررسمی استان مازندران داشتیم.

- مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران امروز در گفت وگو یا خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از 81 میلیون شب اقامت در اقامتگاه های رسمی و غیررسمی استان مازندران داشتیم.

وی با بیان اینکه امسال طبیعی بود حجم مسافر افزایش پیدا می کند، افزود: برای ارائه خدمات بهتر به مسافران ستاد سفر استان ویژه تابستان به همراه ستاد ساماندهی سواحل فعالیت داشت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: همزمانی تعطیلات پایانی تابستان با تعطیلات فصل پاییز موجب شد سفرها تا 15 مهر ماه داشته باشیم؛ به طوری که جمعه گذشته در جاده های استان شاهد ترافیک شدید بودیم.

حسنی با اعلام اینکه پاییز رسید و مازندران با هوای معتدل و طبیعت رنگین کمانی به پیشواز این فصل رفت، اضافه کرد: قطع یقین همه فصل های استان زیبا است ولی پاییز برای افرادی که طالب طبیعت رنگین کمان هستند، جالب توجه است که در کنار آن گردشگری دریایی غروب و طلاب خورشید و پیاده روی در ماسه های ساحل شنی می تواند بر این زیبایی اضاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت بیش از 81 میلیون نفرشب مسافر در مازندران

اقامت بیش از 81 میلیون نفرشب مسافر در مازندران