مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 13:572022-10-12بين الملل

پهپادهای ایرانی خطرناکترین تهدید برای رژیم صهیونیستی


محافل امنیتی رژیم صهیونیستی نگرانی خود را از توان پهپادی جمهوری اسلامی ایران ابراز داشته و پهپادهای ایرانی را خطرناکترین تهدید برای این رژیم می دانند و درباره حملات ترکیبی با استفاده از موشک های نقطه زن و پهپادها هشدار می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، محافل امنیتی رژیم صهیونیستی نگرانی خود را از توان پهپادی جمهوری اسلامی ایران ابراز داشته و پهپادهای ایرانی را خطرناکترین تهدید برای این رژیم می دانند و درباره حملات ترکیبی با استفاده از موشک های نقطه زن و پهپادها هشدار می دهند.

خبرگزاری فلسطینی سما امروز چهارشنبه در گزارشی به بررسی گسترش استفاده از پهپادها در سطح جهان و هراس رژیم صهیونیستی از توان پهپادی جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت پرداخته و آورده است: مرکز تحقیقات امنیت رژیم صهیونیستی پروژه پهپادی ایران را خطرناکترین تهدید بالقوه برای اسراییل دانسته است.

این مرکز در تحقیقات خود با اشاره به استفاده کشورهای جهان از پهپادها افزوده است: استفاده از پهپادها نشان دهنده افزایش خطر حملات هوایی است و یادآوری می کند که آسمان از طریق ابزارهای متعدد مورد استفاده قرار می گیرد.

  در این تحقیقات آمده است: خطر پهپادها که از راه دور کنترل می شوند یا قدرت هدایت خودکار را دارند، به تهدید موشک ها و بمب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپادهای ایرانی خطرناکترین تهدید برای رژیم صهیونیستی

پهپادهای ایرانی خطرناکترین تهدید برای رژیم صهیونیستی