مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 13:122022-10-13اجتماعي

نوری: اردو های راهیان نور و پیشرفتِ علمی برای دانش آموزان هویت ساز است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری ظهر پنجشنبه در آیین افتتاحیه اردو های راهیان نور و راهیان پیشرفت دانش آموزی افزود: این نمونه از گردشگری با محتوای تربیتی غنی سازی شده، - وزیر آموزش و پرورش گفت:پیوند اردو های راهیان نور و اردو های پیشرفت علمی برای دانش آموزان هویت ساز است و ادامه پیشرفت همه جانبه کشور را تضمین می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری ظهر پنجشنبه در آیین افتتاحیه اردو های راهیان نور و راهیان پیشرفت دانش آموزی افزود: این نمونه از گردشگری با محتوای تربیتی غنی سازی شده، چون شهدای دفاع مقدس در کنار جنگاوری و سلحشوری، جبهه ها را به یک مدرسه تربیتی تبدیل کردند.

وی ادامه داد: شهدای بزرگی همچون شهید سردار قاسم سلیمانی پیش از آنکه یک چهره نظامی باشند چهره های علمی بودند که این موضوع در خاطرات به جا مانده از آن ها قابل مشاهده است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: بر اساس اسناد مطالعات 2040 موسسه استنفورد، دشمنان برای ملت ایران توطئه های مختلفی پیش بینی کرده اند که یکی از آن ها مایوس کردن مردم از ادامه راه انقلاب و پیشرفت و آبادانی کشور است.

نوری تصریح کرد: دشمنان برای رسیدن به اهدافِ خود القا می کنند که پیشرفت های ایران نمایشی است، اما دانش آموزان ما باید مراکز علمی مانند واکسن سازی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری: اردو های راهیان نور و پیشرفتِ علمی برای دانش آموزان هویت ساز است

نوری: اردو های راهیان نور و پیشرفتِ علمی برای دانش آموزان هویت ساز است