مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 15:122022-10-13اجتماعي

بررسی 2 معضل بزرگ شهر سی سخت/اوضاع نامناسب پسماند شهری


ازدیاد سگهای ولگرد به واسطه پسماند شهری در شهر سی سخت باعث نگرانی عموم مردم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه پیشگیری از وقوع جرم با دستور کار ساماندهی سگ های ولگرد و پسماند در محل دادگستری شهرستان دنا برگزار گردید.

غریب پوردادستان دنا گفت: با توجه به اتفاقات موجود در کشور دادگستری موظف است هر ماه یک بار جلسه پیشگیری از وقوع جرم برگزار کند تا خطرات احتمالی به وحود آمده کاهش یابد و زمینه و بستر وقوع جرم نیز کمتر شود.

غریب پور اظهار داشت: جلسه امروز با دستور کار پسماند شهر سی سخت و سگ های ولگرد است که هر دو باعث مشکلات زیادی برای همشهریان شده است و خطراتی برای مردم به وجود آورده است که می طلبد ظرف مدت یک هفته کارگروهی تشکیل شود و این دو موضوع مهم حل و فصل گردد.

کریمی سرپرست شبکه  بهداشت و درمان دنا گفت: متاسفانه در خصوص سگهای ولگرد در شهرستان دنا قبل از وقوع زلزله هفته ای یک مورد سگ گزیدگی داشتیم ولی اکنون به صورت مستمر آمار سگ گزیدگی  داریم که بیشتر کودکان هستند.

کریمی اظهار داشت: سگ ها زاد و ولد بسیار زیادی دارند و باعث نگرانی های زیادی  شده  است  و  در این بین شهرداری  سی سخت  گرفتاری های زیادی دارد و به نظر می رسد نمی تواند این موضوع را ساماندهی کند که حاضر هستیم شهردار  یک نفر را به ما معرفی کند و بودجه لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 2 معضل بزرگ شهر سی سخت/اوضاع نامناسب پسماند شهری

بررسی 2 معضل بزرگ شهر سی سخت/اوضاع نامناسب پسماند شهری