مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 13:122022-10-14سياسي

افزایش 10 درصدی حقوق کارکنان دولت تناسبی با شرایط اقتصادی و تورم کشور ندارد


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش 10 درصدی حقوق کارکنان دولت گفت: بر اساس قانون افزایش حقوق ها باید متناسب با تورم و افزایش قیمت مایحتاج باشد و این افزایش 10 درصدی تناسبی با شرایط فعلی اقتصادی کشور ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، خلیل بهروزی فر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش حقوق کارکنان دولت یکی از اهداف و برنامه های مجلس شورای اسلامی است، اظهار کرد: در این شرایط سخت اقتصادی تمامی اقشار جامعه به سختی زندگی خود را می گذاردند به این منظور مجلس شورای اسلامی برنامه ویژه ای برای سروسامان دادن به این شرایط کشور و با کمک دولت دارد.

وی با انتقاد از افزایش 10 درصدی حقوق کارکنان دولت گفت: بر اساس قانون افزایش حقوق ها باید متناسب با تورم و افزایش قیمت مایحتاج باشد و این افزایش 10 درصدی تناسبی با شرایط فعلی اقتصادی کشور ندارد.

عصو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از برگشت خوردن طرح دولت در خصوص افزایش 10 درصدی حقوق کارکنان دولت خبر داد و افزود:دولت لایحه ای در همین خصوص به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد و این لایحه وارد صحن علنی شد و کلیات آن به تصویب رسید اما مجدداً برگشت خورد.

بهروزی فر با اعلام جزییات لایحه دولت در خصوص افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری بیان کرد: افزایش 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی حقوق کارکنان دولت تناسبی با شرایط اقتصادی و تورم کشور ندارد

افزایش 10 درصدی حقوق کارکنان دولت تناسبی با شرایط اقتصادی و تورم کشور ندارد